I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 26 June 2011

HANA TAJIMA


Asalamualaikum . .hai semua . .hari ini saya nak cerita serba sikit pasal shawl . .sekarang saya ada style shawl yang baru tak baru la . .but saya berkenan gila nak pkai macam ini . .ini semua pasal HANA TAJIMA♥ . .saya minat la style HANA TAJIMA ini . .memang style habis . .baru minggu lepas saya beli PASHMINA . .sebab nak ikot style dia la . .dan x lupa juga YUNA . .dia pon seorang yang style jugak . .ramai jugak ikot fesyen YUNA ni . .hehe . dulu saya memang kurang sikit nak menggaya kan shawl ini but sekarang ada kemajuan . .tapi saya nak tanya korang kenal ke siapa HANA TAJIMA ?

SIAPA HANA TAJIMA?

NAMA:HANA TAJIMA SIMPSON
KERJAYA:SEORANG FASHION DESIGNER
KACUKAN JAPANESE+BRITISH
                                                       STATUS:SUDAH BERKAHWIN
BERUMUR:23 TAHUN
HOBI :MENGGAYAKAN FESYEN TUDUNG


Hana Tajima ini boleh dikatakan sebagai ikon bagi remaja yang bertudung sekarang kerana beliau berjaya mempengaruhi ramai remaja dengan trend tudung beliau.

Mari kita lihat gambar-gambar beliau

styLE kAn?

mmG smArt gLEr

cUn hAbis

ikOn remAjA pAdA mAsA kiNi

fEsyEn yAng mEnArik ~

Oke kita da kenal kan siapa hana tajima . .so sekarang saya nak tunjuk kan pula jenis tudung yang diguna beliau . .tudung yang dinamakan PASHMINA. .
contoh-contohnya seperti



Nak tutorial macam mana nak pakai shawl Hana Tajima tAk?




Oke . .selamat mencuba (:

2 comments:

  1. ones-ly,ni 1st time ak tgk muke hana tajima wei..hehe..b4 this ak juz dgr2 name die je..btw,cntik r die,ade iras2 jepun.. :) :)

    ReplyDelete
  2. haha .. yekew . .ak da pena tgok gak . .tp sblum tu ak x kenal siape hana tajima nie . .hehe

    ReplyDelete