I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, 10 June 2011

7.06.2011

Asalamualaikum . .haii . .hari ini baru la aku ada masa nak tulis blog . .tak ke mana-mana . .duduk rumah je baru la ada masa . .aku ingatkan kebahagian milik aku sekarang tapi ternyata tidak. .perhubungan aku dengan EPUL tak kekal lama . .aku pon pelik la kenapa bila aku couple je mesti tak kekal lama . .ada yang lama pon buat hal jugak . .haha . .nasib-nasib . .kadang-kadang aku jeles jugak tengok orang couple . .bila da couple memang rasa bahagia . .selalu jumpa . .kuar sama-sama . .xpela . .lagi pun aku da nak belajar . .lagi baik aku lupakan pasal couple buat masa ini . .tapi walaupun aku couple dengan EPUL ni tak lama tapi aku tetap sayang dia weyh . .dia baik,kelakar,gedik,suka menyakat aku and macam-macam la . .6.06.2011 tarikh yang paling sweet dalam hidup aku . .aku kuar pergi DATARAN PAHLAWAN dan MAHKOTA PRADE dengan si dia . .memang happy sangat-sangat weyh . .teman dia makan . .teman dia pilih baju . .teman dia pilih selipar . .teman dia karoake . .suara dia yang aku x leyh lupa tu . .memang best la weyh . .bole jadi penyanyi rumah kawin . .haha. . lepas tu teman dia beli barang . .suka buat aku ketawa . .sweetnya kau . .lepas balik aku lepak kedai kat depan sunpower dengan dia and adik aku  . .tp lepas balik mandi dlu la . .hehe . .dia janji dengan aku yang DIA TETAP DENGAN AKU. .SEBAB DIA SAYANG AKU SANGAT-SANGAT . .tapi tu la esok nya kami putus sebab kami gaduh besar masa tu . .nak buat macam mana kan da tak ada jodoh . .aku memang tunggu kan maseg dia,kol dia . .tapi hampa . .ada 1 hari dia maseg aku . .dan dia cakap dia rindu kan aku . .betapa happynya aku dengar . .lepas tu dia nak couple balik dengan aku sebab x boleh lupakan aku . .aku marah dia sebab aku memang tengah sakit hati dengan dia . .tapi lepas tu kami gaduh balik . .MARAH TAPI SAYANG . .itu la masalah aku . .kita orang rajin bertekak. .ade je benda nak gaduh . .kalau baik tu baik gila pulak . .tak apa la . .aku memang da banyak kali di kecewa kan . .memang bagi aku LELAKI semua sama je . .tak boleh nak jaga hati aku kan . .yang taw nak sakit kan hati aku je . .tak apa la . .SAYANG TAK BERMAKNA BERSAMA KAN (: . .aku doakan EPUL bahagia dengan pilihan baru dia selepas aku nanti . .terima kasih sebab bagi aku rasa kebahagiaan walaupun tak lama . .aku bahagia dengan kau weyh . .i love you (: 
Ini yang terakhir aku coret pasal kau EPUL . .jaga diri baik-baik ya . .lepas ini aku tak kutuk dah lagi . .hehe




baju ini la aku pilih dengan dia kat F.O.S . .sayang weyh kt budak nie . .haha . .tapi da tak ada jodoh kan (:

2 comments:

  1. yunk,gadoh2 2 nomal la dlm cpl..kjap break kjap cpl,2 pon nomal..awk jgn la troz amek sries sgt dgn sume gdoh2 2..trust me ok,it won't b long..korang akn baik jgk nty.. :)

    ReplyDelete
  2. entah la eppy . .aku rasa kita orang x kan baik kot . .xpelaa mmg da xde jodoh (:

    ReplyDelete