I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, 22 May 2011

POLITEKNIK



Semakan Keputusan Permohonan Kemasukan ke TEVT & ILKA Tahun 2011
Program Pengajian Lepasan SPM/Setaraf


NO. KAD PENGENALAN / MYKAD:9301200453**
NAMA:MALIZA BINTI YAHAYA

TAHNIAH!

Anda telah berjaya ditawarkan kursus seperti berikut :
FF4EE-D16-0X - DIPLOMA KEJURUTERAAN ELEKTRIK
POLITEKNIK
JABATAN PENGAJIAN POLITEKNIK (JPP)

URL SURAT TAWARAN
 - http://www.politeknik.edu.my

CATATAN :
  1. Calon boleh mencapai Surat Tawaran melalui Laman Web Agensi TEVT & ILKA mulai 26 Mei 2011 dan calon WAJIB mengesahkan SETUJU TERIMA TAWARAN sebelum 31 Mei 2011.


    Hari yang sangat gembira . .dapat politeknik pon oke jugak kan . .dari tak dapat pape . .hehe. .tapi sedih la kawan-kawan dapat u . .tp syukur la jugak . .tp aku tetap kena tunggu Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM) . .sebab aku da buat rayuan dekat sana . .kalau dapat sana mungkin aku akan pergi . .sebab aku tak nak kecewa kan harapan ayah aku yang berharap sangat aku dapat masuk sana . .tp tak ada rezeki nk buat macam mana kan . .

No comments:

Post a Comment