I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, 17 May 2011

mOviE kOngsi


Ha hari ini aku tengok movie lagi . .tiap-tiap minggu pulak aku rasa aku tengok movie . .abang yang jaga tiket wayang pon da kenal aku da . .haha . .yela da hobi aku tengok wayang . .tak leyh nak halang la . .selalu cerita da beberapa hari dah ditayangkan kurang sambutan . .tapi hari ni gila ramai la tengok movie KONGSI . .LU LANGSI LU MATI . .ganaz tol dorang ni . .haha . .penuh wayang hari ini . .mungkin sebab hari ni hari cuti kot . .cerita dia best ape . .kelaka jugak . .tapi cerita ini pon cerita isu semasa  . .yela sekarang geng kongsi gelap kan da semakin menjadi-jadi . .tak boleh nak buat ape da kan . .hehe . .tapi aku suka la SHAHEIZY SAM berlakon . .memang best la weyh . .sebab itu dia boleh menang ABP ari2 . .keep it up bro . .seriusly dia memang hensem giler . .haha .


                                                   ily shaheizy sam  

No comments:

Post a Comment