I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, 4 May 2011

♥ JUSTIN BIEBER ♥


Hari ini aku  keluar dengan kawan aku HAJAR . .Kami cadang nak pergi tengok movie . .sampai sana banyak movie yang aku da tengok . .maklum la aku memang gila wayang . .hehe . .last-last kami  pergi tengok movie justin bieber 'NEVER SAY NEVER' Memang best la movie dia . .konsert first dia memang gempak sangat-sangat weyh . .aku rase dia bole ganti MICHEAL JACKSON kot . .hehe . .dia ini memang terkenal dengan bidang nyanyian dari kecil lagi . .movie ini cerita pasal dia dari kecil sampai la jadi terkenal sekarang . .wahh x sangka dia memang ramai sangat peminat . .macam-macam negeri dia da pergi . .memang top gler . .korang tengok la konsert dia kat KL pon berapa ramai peminat dia . .tapi best la tengok movie dia . .3D taw . .memang seronok . .haii lagi-lagi aku baru first time tengok movie 3D . .rasa macam tengok konsert dia real je taw . .hampir semua peminat dia perempuan . .aku rasa dia ada pakej lengkap . .yela muka comel+hensem and suara sedap pulak tu . .tak pernah aku tengok konsert yang peminat seramai macam tu . .meletop la justin nie. .aku suka tengok muka dia . .so sweet sangat2-sangat . .lagi-lagi dia senyum boleh pengsan orang . .haha . .aku harap satu hari dia memang layak ganti MICHEAL JACKSON . .Keep it up justin . . .ily JUSTIN BIEBER 

4 comments:

  1. ala xyah nak dbanggakan sgt ar JB ni, bakat bukan besar mana pon stakat bole nyanyi je ... tgokla dtg mlysia time wat road tour tu kan dia sombong? maklumlah dh top~!

    ReplyDelete
  2. iszuan : haha . .tp yg penting aku <3 JB (:

    ReplyDelete
  3. YoUPIe : i LovE JB too . .heehe

    ReplyDelete