I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, 24 May 2011

♥FiRst mEet mY LovE♥

Asalamualaikum . .Haiii . .tak sangka rajin pulak hari ni nak tulis blog kan . .memang la hati da bahagia   . .petang tadi aku nak jumpa si MOHD SAIFUL BIN AZIZ . .haha . .tahu tak kita orang first meet kt mana? . .tempat baik punya . .dekat DATARAN KERIS . haha . .tak boleh bla kan . .alaa lagi pon kami baru je nak jumpaa . .oke la jugak kan . .tp sebenarnya aku bukan suka sangat pergi dataran keris tu . .bosan gila la . .tak ada apa pon dekat sana . .happy gila dengan ATOK EPUL ni . .hehe . .suka sangat nak curi gambar aku . .haha . .tak ape la sebab aku pon da curi jugak gambar dia kat facebook . .haha . .nasib baik ade bawak laptop . .boleh la kita orang on9 dekat sana  . .pas tu tak sangka dekat situ jugak dia nak tuka relationship kat facebook aku dan dia . wahh kau memang sweet la sayang   . .tak puas la jumpa awak 2 jam je . .nanti nak jumpa lama-lama sikit . .hehe . .saya harap awak yang terakhir . .sayang awak la ATOK EPUL . .
                          i love you my hero 

4 comments:

  1. hope kamoo hepy owiz dgn si die k yunk.. :)

    ReplyDelete
  2. haha . .thanx yaa . .harap sngt la mcm 2 . .aku pOn x taw cepat gila mcm nie dapat peganti kn . .
    orang kata jodoh la . .hehe
    harap sngt weyh dia yg terakhir (:

    ReplyDelete
  3. fulamak !!! TAHNIAH beb da ade org sayang . untunglaa . hehe .. :)

    ReplyDelete
  4. haha . .untung x untung la . .ko pon sme jee . .ad orang syg jugak ((:

    ReplyDelete