I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, 30 March 2011

kENaLi rAKan-rAkAnkU (:


 SAYANG KORANG WEYH 
                                   
                 
      Mari sni aku nak kenalkan korang dengan kawan2        tersyg aku . .jom ikut aku . .kita lihat gambar-gambar di bawah
oke . .lest go . .

 kAwAn-kAwAn tErsAyAng 
  niE LA kAwAn akU dUniA akhirAt . .nmE dyE bAyaH. .syg kO bEb 

niE La kAWan BaEk akU dAri kEcik ..hEe
 sYg kO La wAn . .Ha tU diA kEmAen bErgAyA Lg . .haha

    niE pLaK jirAn akU FatiN nAmE dyE . kAMi kWn bAek 

     hA niE diE ummi atikAh . .dyE niE pAgAi gLEr2 mcm AkU . hee
hA . .niE pLAk kAwAn sEkErjA akU . .tp mErEkA niE mMg kAwAn aku dARi skOLa rEndAh Lg . .
daRi kAnAn NAiM,AMbRi dAn akU . .
hA nAk tAw x . .niE La grOup akU msE di sEkOLAh LamE . .
LOLITAPANTER . .haha . .Aku pOn x tAw wujud Lg kE x . .yg pAstinyA
kami smUe cUn2 bEB . .haha =P
hA . niE diA . .yAng dinAnti2kAn . .hAri rEuniOn SKMP 2005 . .cLaS 6 wawAsAn . .
sAngAt2 rndU akAn mERekA sEmUa (:
 cAndid piC . .sAngAt mEnArik ^_*
niE pULa . .hAri rEuniOn skOLa akU . .LovE u ALL (=
niE La BFF akU sAMPaI MATI . .AmiN 

No comments:

Post a Comment